Demoto Kütahya
Kişisel Verilerin Korunması Politikası ve Aydınlatma Metni

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI VE AYDINLATMA METNİ

İşbu Aydınlatma Metni’ne Doğuş Otomotiv Servis ve Ticaret A.Ş. (“Doğuş Otomotiv”) tarafından yönetilen https://binekarac.vw.com.tr/ web sitesi (“Web Sitesi") ve vw.com.tr uzantılı alt alan adına sahip internet siteleri üzerinden ulaşım sağlıyorsunuz.  

Başında Doğuş Otomotiv’in ilgili yetkili bayilerinin unvanını taşıyan demotokutahya.vw.com.tr uzantılı alt alan adına sahip internet sitelerinde, Doğuş Otomotiv’in Türkiye’de ithalatçısı ve distribütörü olduğu marka araç ve ürünlerin satışları ve/veya satış sonrası hizmetleri yerine getirmek konusunda yetkilendirilmiş her biri birbirinden ayrı tüzel kişilik sahibi olan yetkili satıcı ve yetkili servislerimizin (“Yetkili Bayi”) adres, telefon gibi iletişim bilgilerine yer verilmektedir.   

 

Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni 

A.  Giriş 

İşbu Aydınlatma Metni Doğuş Otomotiv’in ithalatçı ve distribütör sıfatıyla temsil ettiği markalara yönelik olarak satış ve/veya satış sonrası hizmetleri vermek üzere yetkilendirilmiş her biri ayrı bir tüzel kişiliğe sahip yetkili bayiler tarafından sunulan satış ve/veya satış sonrası hizmet süreçlerine katma değer yaratmak doğrultusunda gerçekleştirdiği kişisel veri işleme faaliyetleri ile Yetkili Bayi’nin satış ve servis noktalarında sunduğu hizmetleri doğrultusunda gerçekleştirdiği veri işleme faaliyetlerine ilişkin siz değerli müşterilerimize detaylı bilgi sağlamak amacıyla hazırlanmıştır. 

 

B.  Veri Sorumlularının Kimlikleri 

İthalatçı ve distribütör sıfatıyla Doğuş Otomotiv (“Doğuş Otomotiv Servis ve Ticaret A.Ş.”) ve Demoto Kütahya (Yetkili bayinin tüzel kişiliğine ilişkin tam ticari unvana Doğuş Otomotiv’in güncel yetkili satıcı ve servis bilgilerinin yer aldığı ilgili markanın internet sitesinden ulaşabilirsiniz) ayrı ayrı veri sorumluları olarak, kişilerin temel hak ve özgürlüklerine son derece önem vermekte olup, ürün ve hizmetlerimizden faydalanan kişiler dahil, Doğuş Otomotiv ve Yetkili Bayi ile ilişkili gerçek kişilere ilişkin tüm kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ile uyumlu işlenmesine, gizliliğinin ve güvenliğinin sağlanmasına en yüksek hassasiyeti göstermektedir. 

 

C.  Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz? 

Kimlik Verileri: Adınız ve soyadınız, doğum tarihiniz, T.C. kimlik numaranız. 

İletişim Verileri: E-posta adresiniz, telefon numaranız, yerleşim adresiniz, sosyal medya hesap iletişim bilgileriniz de dahil olmak üzere Doğuş Otomotiv ve/veya Yetkili Bayi’ye iletmiş olduğunuz her türlü iletişim bilgileriniz. 

Müşteri İşlem Verileri: Ürün ve hizmetlerimize ilişkin talep ve şikâyetleriniz kapsamında Doğuş Otomotiv ve/veya Yetkili Bayi’ye sözlü/yazılı veya elektronik ortamda ilettiğiniz  bilgileriniz, aldığınız ürün veya hizmetlere ilişkin bilgileriniz (araç plakası, araç modeli, işlem geçmişini içeren araç bilgileri, araç ruhsatı (tescil belgesi) içerisinde yer alan bilgileriniz), geçmişte veya güncel olarak talep ettiğiniz ve aldığınız ürün ve hizmetlerin detayları, satın almış olduğunuz ürün veya hizmetlere ilişkin Doğuş Otomotiv’e ait olan web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesapları veya Doğuş Otomotiv’in distribütörlüğünü üstlendiği markalara yönelik üçüncü kişi hizmet sağlayıcıları vasıtasıyla sağlanan diyalog (ilgi yönetimi), yol yardım ve çağrı merkezi (anket ve rezervasyon) hizmetlerinin yönetildiği Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) üzerinden ilettiğiniz şikâyet ve/veya talepleriniz ile bu şikâyet ve/veya taleplerinizin değerlendirilmesi veya yönetimi sürecinde yapılan işlemlere ilişkin kayıtlar. 

İşlem Güvenliği Verileri: IP adresi bilgileriniz. 

Pazarlama Verileri: Ürün veya hizmetlerimize ilişkin tercihleriniz veya geçmişteki deneyimleriniz, anketler, kampanya bilgileri, Doğuş Otomotiv’e ait olan web sitesi, mobil aplikasyon, sosyal medya hesaplarından elde edilen çerez kayıtları, verdiğiniz ticari elektronik ileti iznine istinaden gönderilen pazarlama amaçlı sms, e-posta mesajları veya Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) tarafından yapılan aramalar, (Doğuş Otomotiv’e ait olan sosyal medya üzerinden iletişime geçmişseniz) sosyal medya kullanıcı bilgileriniz. 

Finans Verileri: Ürün veya hizmetlerimiz kapsamındaki fatura ve ödeme araçlarına ilişkin bilgileriniz. 

Görsel ve İşitsel Kayıt Verileri: Doğuş Otomotiv’in distribütörlüğünü üstlendiği markalara yönelik üçüncü kişi hizmet sağlayıcıları vasıtasıyla sağlanan diyalog (ilgi yönetimi), yol yardım ve çağrı merkezi (anket ve rezervasyon) hizmetlerinin yönetildiği Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) tarafından elde edilen çağrı merkezi kayıtları.  

Hukuki İşlem Verileri: Adli ve idari kurumlardan talep edilen belge/bilgiler, adli ve idari süreçlere ilişkin veriler (örneğin, davalar ve soruşturma dosyaları).  

 

D.  Kişisel Verilerinizi Hangi Veri İşleme Şartına Dayalı Olarak ve Nasıl Topluyoruz? Ne Amaçlarla Kullanıyoruz? 

Kişisel verileriniz (i) Yetkili Bayi’mizde gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler ve basılı formlar vasıtasıyla (“Fiziki Kanallar”), (ii) Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), Ürüe-posta, SMS ve dijital platformlar aracılığıyla (“Çağrı Kanalları”), (iii) Doğuş Otomotiv tarafından yönetilen internet siteleri, mobil uygulamalar ve buralarda yer alan iletişim, rezervasyon ve diğer talep formları üzerinden (“Dijital Kanallar”) ve (iv) Doğuş Otomotiv’e ait sosyal medya hesapları (“Sosyal Medya Kanalları”) vasıtasıyla toplanmaktadır. 

Toplanan kişisel verileriniz, aşağıda yer verilen amaçlarla (“Amaçlar”) Kanun’un 5. maddesinde belirtilen veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işlenmektedir. 

Aşağıdaki tabloda yer verilen kişisel veri kategorilerine ilişkin veri işleme amaçları açısından veri sorumlusu sıfatıyla kişisel veri işleme faaliyetleri Doğuş Otomotiv tarafından gerçekleştirilmektedir: 

 

Kişisel Veri Kategorileri 

Kişisel Veri İşleme Amaçları 

Hukuki Sebepler 

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, görsel ve işitsel kayıt 

  • Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) üzerinden çağrı merkezi süreçlerinin yürütülmesi  
  • Doğuş Otomotiv’e ait web siteleri ve sosyal medya hesaplarının yönetilmesi 
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması 

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, görsel ve işitsel kayıt 

  • Doğuş Otomotiv’e ait web sitelerinde görüntülü görüşme ve Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) üzerinden canlı destek hizmetlerinin sunulması  
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması 
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması 

 

Aşağıdaki tabloda yer verilen kişisel veri kategorilerine ilişkin veri işleme amaçları açısından birbirinden bağımsız veri sorumluları olarak kişisel veri işleme faaliyetleri ayrı ayrı Doğuş Otomotiv ve Yetkili Bayi tarafından gerçekleştirilmektedir: 

Kişisel Veri Kategorileri 

Kişisel Veri İşleme Amaçları 

Hukuki Sebepler 

Kimlik, iletişim, finans, müşteri işlem, görsel ve işitsel kayıt 

  • Ürün ve hizmetlerimizin sunulması 
  • Satış ve kiralama işlemlerinin gerçekleştirilmesi 
  • Satış sonrası destek hizmetlerinin sağlanması 
  • Asistans hizmetlerinin sunulması 
  • İkame araç tahsis süreçlerinin yönetilmesi 
  • İkinci el araç alım, satım ve takas hizmetlerinin sunulması 
  • Fatura süreçlerinin yürütülmesi 
  • Sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin duyuru ve bilgilendirmelerin yapılması 

 

  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması 

 

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, görsel ve işitsel kayıt, finans 

  • Finansal operasyonların yürütülmesi (finansal raporlama, kontrol, doğrulama, analiz ve değerlendirmelerin gerçekleştirilmesi ve ödeme ve iade işlemlerinin gerçekleştirilmesi dahil olmak üzere)  
  • Sunulan ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi 
  • Ürün ve hizmetlerimize yönelik etkinliklerimizin çeşitlendirilmesi, müşterilerimizin daha iyi anlaşılması, hizmetlerin devamlı iyileştirilmesi ve sunulan ürün ve hizmetler hakkında daha iyi kalite standartlarının yakalanması için ölçme ve değerlendirme çalışmalarının gerçekleştirilmesi 
  • Müşteri veya potansiyel müşterilerimizin tercihleri, alışkanlıkları ve geri bildirimleri ışığında ürün ve servislerimizin özelleştirilmesi, yenilenmesi ve en uygun şekilde yeniden tasarlanması (Açık rızanız olmadan size özel ürünler oluşturup sizlere yönelik tanıtım gerçekleştirmiyoruz.)   
  • Talep ve şikayetlerin yönetilmesi 
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması 

Kimlik, iletişim, finans, müşteri işlem, görsel ve işitsel kayıt, hukuki işlem 

  • Faaliyetlerin tabi olunan mevzuata uygun olarak yürütülmesi  
  • Hukuka uygunluk denetiminin yapılması  
  • Tüketici mevzuatından kaynaklanan yükümlülüklerin (bir sözleşmelerin kurulması ve muhafazası, satış ve servis hizmetlerine dair bilgilendirme yapılması, satış sonrası destek hizmetleri sunulması, gerektiğinde asistans hizmetleri ve ikame araç sunulması, ürün güvenliğine ve servis durumuna ilişkin kayıt açılması, duyuru ve bilgilendirme yapılması dahil olmak üzere) yerine getirilmesi 
  • Mali mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerin (fatura oluşturma ve muhafaza süreçlerinin yürütülmesi dahil) yerine getirilmesi  
  • Sigorta ile ilişkili süreçlerde tabi olunan mevzuat uyarınca gerekli yükümlülüklerin (muhafaza ve paylaşım dahil) yerine getirilmesi 
  • Finansal dolandırıcılık ve suistimal vakalarına yönelik tedbirlerin alınması 
  • Vergi ve benzeri ödeme ve mutabakat yükümlülüklerinin yerine getirilmesi 
  • Resmi kurum taleplerinin yerine getirilmesi  
  • Yetkili kuruluşlara mevzuattan kaynaklı bilgi verilmesi  
  • Mevzuatta öngörülen saklama yükümlülüklerine uygunluğun sağlanması  
  • İlgili kişi başvurularının mevzuata uygun olarak yanıtlanması ve gerekli işlemlerin gerçekleştirilmesi 
  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi 
  • Veri sorumlusu olarak hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirebilmesi için zorunlu olması 

Elektronik şarj hizmetlerinden faydalanmanız halinde; 

Kimlik, iletişim, finans, işlem güvenliği ve müşteri işlem 

  • D-Charge mobil uygulamasına (“Uygulama”) kayıt süreçlerinin gerçekleştirilmesi  
  • Uygulama hesabınızın yönetimi  
  • Uygulama’ya erişiminizin sağlanarak Uygulama’nın kullanımınıza sunulması (bir sözleşmelerin kurulması ve muhafazası, satış ve servis hizmetlerine dair bilgilendirme yapılması, satış sonrası destek hizmetleri sunulması, gerektiğinde asistans hizmetleri ve ikame araç sunulması, ürün güvenliğine ve servis durumuna ilişkin kayıt açılması, duyuru ve bilgilendirme yapılması dahil olmak üzere) yerine getirilmesi 
  • Uygulama üzerinden sunulan ürün ve hizmetlerden faydalanmanızın sağlanması (fatura oluşturma ve muhafaza süreçlerinin yürütülmesi dahil) yerine getirilmesi  
  • Elektronik şarj keşif ve kurulum hizmetlerinin tarafınıza sunulması (kurulacak olan şarj ünitesine ilişkin ev alt yapısının kontrolü, alt yapı hazırlığı ve kurulum işlemleri dahil olmak üzere) (muhafaza ve paylaşım dahil) yerine getirilmesi 
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması  

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, pazarlama, işlem güvenliği 

  • İstatistiki bilgi üretilmesi, kullanıcı profilinin oluşturulması yollarıyla satış ve pazarlama stratejisinin oluşturulması, müşteri hizmet kalitesini sağlamak amacıyla veri tabanında; tekilleştirme, listeleme, raporlama, doğrulama, analiz ve değerlendirmelerin yapılması, müşteri/ potansiyel müşterilerin tüm kanallardan iletebilecekleri teklif, bilgi ve geri aranma talepleri için sunulan iletişim kanallarından müşteri/ potansiyel müşterilere ulaşılabilmesi,  müşteri/potansiyel müşteri ilişkileri yönetiminin sağlanması, üyelik işlemleri süreçlerinin planlanması ve/veya icrası, kampanya, promosyon, yarışma, sadakat programı ve çekiliş gibi pazarlama faaliyetlerinde kullanılabilmesi, anket ve müşteri memnuniyeti araştırmaları ve etkinlik faaliyetlerinin gerçekleştirilmesinin sağlanması, kişiye özel tekliflerin oluşturulması, Dijital Kanallar ve Sosyal Medya Kanallarında reklam, tanıtım, pazarlama aktivitelerinin planlanması ve/veya icrası, müşterilerin/ potansiyel müşterilerin talepleri doğrultusunda kendileriyle irtibata geçilmesi, talep edilen ürün veya hizmetle ilgili olarak her türlü iletişim ve diğer iletişim mesajlarının gönderilmesi, kişiselleştirilmiş reklamcılık uygulamalarının (kişilerin beğeni ve tercihlerine uygun olarak çeşitli avantajlar ile sunulabilmesi ve kişiye uygun reklam, tanıtım, satış, pazarlama, etkinliklerinin yönetilmesi, bilgilendirme, promosyon, kampanya bildirimi yapılması, veri zenginleştirme, çapraz cihaz hedefleme, veri yönetim platformları, sosyal medya platformları ve arama motorları aracılığıyla reklam gösterimi) gerçekleştirilmesi 
  • Açık rıza (Her durumda, sizlerden açık rızanızı talep ettiğimiz alanlarda (tüm kanallar için), açık rızanın kapsamı ve amacı konusunda özelleştirilmiş metinler sunmakta ve işleme faaliyetlerimizi bununla sınırlı tutmaktayız. Açık rızanızı her zaman geri alabilirsiniz.) 

 

BİLGİLENDİRME: Engelli müşterilere araç satış işlemlerinin gerçekleştirilmesi, bu kapsamdaki finansal operasyonların yürütülmesi, sigorta süreçlerinin yürütülmesi, ikame araç tahsis süreçlerinin yönetilmesi, 3. kişiye araç teslimi süreçlerinin gerçekleştirilmesi, doğrudan Yetkili Bayi tarafından yönetilen santraller vasıtasıyla çağrı merkezi süreçlerinin yürütülmesi, Yetkili Bayi’nin güvenlik ve kamera kayıtlarının yönetimi ile trafik müşavirlikleri ile bilgi paylaşımı süreçlerinin yürütülmesi vb. doğrudan Yetkili Bayi’nin satış veya satış sonrası hizmetler alanındaki idari, operasyonel ve hukuki süreçleri ile bağlantılı amaçlar veri sorumlusu sıfatıyla Yetkili Bayi tarafından gerçekleştirilmektedir. Veri sorumlusu olarak Yetkili Bayi tarafından gerçekleştirilen veri işleme amaçları hakkında Yetkili Bayi’den bilgi almak için lütfen işbu Aydınlatma Metni’nin G- Kanun’un 11. Maddesi uyarınca başvurularınızı nasıl yapabilirsiniz? kısmına bakınız.    

E. Kişisel Verileriniz Kimlerle ve Hangi Amaçlarla Paylaşılabiliriz?  

Kişisel verileriniz aşağıda yer verilen amaçlar ve hukuki sebeplere dayalı olarak aktarılmaktadır: 

Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmemiz adına mali süreçler ile ilgili olarak ilgili kamu kurumlarıyla ve mali danışmanlarımızla, tüketici mevzuatlarından kaynaklanan yükümlülükler nedeniyle teknik destek aldığımız hizmet sağlayıcılarıyla; 

Sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerimizi yerine getirmek için Yetkili Bayi ve Doğuş Otomotiv arasında ve Doğuş Otomotiv’in ilgili yetkili satıcı ve yetkili servisleriyle (Doğuş Otomotiv’in güncel yetkili satıcı ve servis bilgilerine [•] adresinden ulaşabilirsiniz.) ve aynı amaçlara yönelik olarak Doğuş Bilgi İşlem ve Teknoloji Hizmetleri A.Ş, Doğuş Holding A.Ş, Doğuş Holding A.Ş iştirakleri ve bağlı ortaklıklarıyla ve teknik destek sağlayan üçüncü taraf hizmet sağlayıcılarla; sözleşme özelinde kaynaklanması halinde sigorta şirketleri ve acentelerle, sizlerin talebi doğrultusunda gerekmesi halinde bankalar ve diğer finansal kuruluşlarla; 

Meşru menfaatimiz kapsamında hizmet tedarik ettiğimiz danışmanlar ve diğer teknik hizmet sağlayıcılarla, Doğuş Bilgi İşlem ve Teknoloji Hizmetleri A.Ş, Doğuş Holding A.Ş, Doğuş Holding A.Ş iştirakleri ve bağlı ortaklıklarıyla ve teknik destek sağlayan üçüncü taraf hizmet sağlayıcılarla; 

Elektronik şarj hizmetlerinden faydalanmanız halinde; Sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerimizi yerine getirmek için elektronik şarj keşif ve kurulum hizmetlerinin yerine getirilmesi için alt yapı ve teknik destek aldığımız üçüncü taraf hizmet sağlayıcılarıyla;  

Şirketimiz tarafından sunulan mal ve hizmetlerin sağlanması, satışı, satış sonrası destek hizmetleri süreçlerinin planlanması, takibi ve geliştirilmesi, pazarlama, kampanya, etkinlik ve kişiselleştirilmiş reklam faaliyetleri başta olmak üzere açık rızanız ile ilgili iletişim ve tanıtım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, kişisel verilerinizin, bu hizmetlerin sunulabilmesi amacıyla çalıştığımız Doğuş Otomotiv’in sözleşme ilişkisi içerisinde olduğu yurtiçi ve/veya yurtdışındaki üçüncü taraflar, listesine (https://www.dogusgrubu.com.tr/) adresinden ulaşabileceğiniz Doğuş Holding iştirakleri ve bağlı ortaklıkları, hissedarları, Doğuş Otomotiv’in ithalatını yaptığı araçların üretici firmaları, üretici firmaların iştirakleri ve/veya bu firmalar tarafından belirlenen 3.şahıslar, Doğuş Otomotiv yetkili satıcı ve yetkili servisleri, Doğuş Otomotiv ve yetkili satıcı/yetkili servisleri adına veri işleyen araştırma, tanıtım ve danışmanlık hizmeti veren firmalar ile paylaşabilmekteyiz.   

 

F. Kişisel Verileriniz Konusundaki Haklarınız Nelerdir?  

Kanun’un 11. maddesi uyarınca; 

  •  Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, 
  •  Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, 
  •  Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, 
  •  Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, 
  •  Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, 
  •  KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, 
  •  İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, 
  •  Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.  

 

G- Kanun’un 11. Maddesi uyarınca başvurularınızı nasıl yapabilirsiniz?  

Kanun’un 11. maddesinde yer alan haklarınız ile ilgili taleplerinizi kimliğinizi tevsik edici bilgi/belgelerle birlikte; 

Doğuş Otomotiv’e; 

  • • Yazılı olarak bir dilekçe ile Doğuş Otomotiv’in kanuni merkez adresinin bulunduğu Maslak Mahallesi, Ahi Evran Caddesi, Doğuş Center Maslak, No:4, İç Kapı No:3, Sarıyer/ İstanbul  adresine “Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Departmanı” dikkatine iletebilir, 
  • •Doğuş Otomotiv’in [email protected]  Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresine KEP adresinizden elektronik posta gönderebilir, 
  • •Güvenli elektronik imza ya da Doğuş Otomotiv’e bildirdiğiniz ve sistemimizde kayıtlı elektronik posta adresinizden [email protected] adresine e-mail atabilirsiniz.  

 

Yetkili Bayi’ye;  

  •  Yazılı olarak bir dilekçe ile Yetkili Bayi’nin İnköyü Mah. Eskişehir Bulvarı, No: 33/1 Merkez/KÜTAHYA adresine,  
  •  Yetkili Bayi’nin [email protected]  Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresine KEP adresinizden elektronik posta gönderebilir, 
  •  Yetkili Bayi’nin başvuruda bulunabileceğiniz adreslerini öğrenmek için Yetkili Bayi’nin internet adresinde yer alan iletişim bilgilerinden yararlanarak Yetkili Bayi ile iletişime geçebilirsiniz.  

 

Başvurunuzda, talebinize ilişkin bilgi ve belgelerle birlikte; 

  •  Ad, soyad ve başvuru yazılı olarak yapılmaktaysa imzanız, 
  •  Türkiye Cumhuriyet vatandaşları için T.C. kimlik numarası, yabancı ülke vatandaşları için uyruğu, pasaport numarası veya varsa yabancı kimlik numarası, 
  •  Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, 
  •  Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numarası, ve 
  •  Talep konusunun açıkça belirtilmesi gereklidir. 

 

Başvuruların içeriğinde yukarıda sayılan bilgilerin bulunması mevzuat gereği zorunlu olup herhangi bir eksiklik halinde başvuru işleme alınamayacaktır. 

Başvurunuz “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” “Başvuru Usulü” başlıklı 5.maddesi 2.fıkrasına uygun olarak yapılmalıdır. Başvurunuz ilgili veri sorumlusu tarafından değerlendirilerek, talebinizin niteliğine göre en geç 30 (otuz) gün içerisinde yanıt verilecektir. 

 

  1. H. Kişisel Verilerinizin Doğru ve Güncel Olarak Muhafaza Edilmesi

Paylaştığınız bilgilerin doğru ve güncel olmasının Kanun anlamında kişisel verileriniz üzerinde sahip olduğunuz haklarınızı ve ilgili diğer mevzuat kapsamındaki haklarınızı kullanabilmeniz açısından önemli olduğunu hatırlatmak isteriz.  

  1. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni’nde Yapılacak Değişiklikler

İşbu “Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni”nin güncelliğini koruması için metinde zaman zaman değişiklik yapılabilir. Bu değişiklikler, değiştirilmiş yeni “Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni”nin “demotokutahya.vw.com.tr”  konulmasıyla birlikte derhal geçerlilik kazanır. İşbu “Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma”daki değişikliklerden haberdar olmanız için, sizlere gerekli bilgilendirme yapılacaktır.